the way you move is like a full on rainstorm

När det gör så ont i halsen att du inte ens kan sjunga med i dina favoritlåtar, är något riktigt fel...

Godmorgon solstrålar! Det är i alla fall vädret jag hoppas att det är "hemma" i Eskilstuna. Ni Eskilstunabor får väl kommentera och säga om mitt hopp är sant eller inte för här är det regnigt och tråkigt! Ensam hemma är jag också. Hela familjen skulle idag in till Båstad för lite ärenden och även till Halmstad för att kolla på heltäckningsmattor men tyvärr anses jag för sjuk för att orka med så jag får väl sitta här istället då. Har någon något bra tips på något att göra när man är sjuk? ♥

Postat av: emelie carlsson

det har åskat hela natten och morgonen och spöregnat dessutom.. just nu är det uppehåll ..det är jätte tråkigt väder här ;)

2011-07-22 @ 10:17:13
URL: http://emelieccarlsson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

vädret här hemma är hemsk. har inte sovit en blund på hela netten, det har regna som fan, har aldrig vart med dom det tidigare o så har det åskat som fan, jag var skit rädd :(

2011-07-22 @ 11:32:08
URL: http://beachbabyy.blogg.se/
Postat av: eve

hej, du har verkligen fin hy, hur gör du för att hålla den så fin?

2011-07-22 @ 15:06:56
Postat av: emelie carlsson

sv: jo det är fuktigt här med, haha. Krya på dig!

2011-07-22 @ 15:27:09
URL: http://emelieccarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin