sunday

Haha, jesus vad tydligt man kan se mina fräknar just nu! Ja, jag har just nu spenderat två timmar att försöka lära mig hur tumblr fungerar men förstår verkligen ingenting så får väl lägga det på hyllan tills vidare. ;)

Om några timmar ska hela familjen här gå och se Harry Potter på bio. Jag och William har ju redan sett den men har ingenting emot att se den igen! Under tre kvällar nu så har vi tittat på 3 filmer ur Harry Potter-serien som föräldrarna inte sett och nu är det bara sista kvar och de är hur spända som helst över att se dem, haha. Kanske borde förvarna mamma att ta med näsduk...ar...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin