skit också!

Fan också! Kenza och Tyra ska komma och parta i staden jag ska flytta till, på en restaurang/klubb jag vart på många gånger (på dagen såklart!) men just då är inte jag där! Är ju bara 15 så självklart hade jag inte kommit in men att bara kika in i baren och se Kenza i verkligheten hade räckt för mig. Faaan! Haha, aja men nu väntar min gosiga säng på mig. Har varit trött ända sen jag såg alla sköna sängar på IKEA. Godnatt !

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

jag vill också :( :) fan att vi bara är mindreåriga :(

2011-07-06 @ 09:31:59
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin