running wild

Kom nyss hem från en springtur som avslutades med en riktigt skön kalldusch! Innan jag tog på mig löparskorna så tog jag en lång stund i solstolen och en skönt dopp i havet. Sen har jag också rensat ut ännu mer kläder och valt ut de höstkläder och grejer jag inte använder som ska magasineras (ställas in i ett uthyrt förråd i Torekov). Ännu har vi inte så många garderober och sånt så det är svårt att få plats med allt och jag inser faktiskt hur mycket kläder jag faktiskt har! Skickade också iväg lite brev till mina vänner de snart kan hitta i brevlådorna!

Postat av: NILEZ photography

fin blogg :)

2011-07-19 @ 18:54:06
URL: http://nilez.blogg.se/
Postat av: Mathilda

ååh snart kommer det brev :)

2011-07-20 @ 18:49:33
URL: http://beachbabyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin