gotland för ett år sedan

Just nu sitter jag på tåget som ska ta mig till bussen som ska ta mig till båten som ska ta mig Gotland (förstod ni det där?) och därför har jag förberett lite bilder från förra sommarens Gotlandsresa!

Förra året tog jag inte så jättemånga bilder men iår så kan jag ta en hel del på stugan vi kommer bo i och mer på stranden vi badade vid och lite annat. Har även bilder från Mona Sahlins tal men vem orkar se det? ;)

Får se om jag hinner blogga något ikväll, annars hör ni av mig imorgon. Puusss!

Postat av: mathilda

kan inte du ta med en sån där pannkaka hem till mig sen ? :)

2011-07-07 @ 12:38:57
URL: http://beachbabyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin