fråga

Fick nyss en fråga om vart jag ska flytta. Jag har sagt det förrut men kan säga det igen, även om jag hatar att prata om det. Just nu bor jag i Eskilstuna men jag och min familj ska flytta till vårt hus i Båstad som ligger i Skåne alltså 60 mil härifrån. Faktiskt så flyttar vi om drygt en vecka så jag kommer ju blogga en massa om det då men det känns onödigt nu. Men nu vet ni :) Har ni fler frågor är det bara att fråga på så ska jag försöka svara på alla utan att totalt bryta ihop, haha! Vårt hus ligger precis vid havet så utsikten är verkligen att skryta om ;)


Utsikt från vårt hus

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

nej jag var där med mami och emelie :D

2011-07-05 @ 22:01:14
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

men usch älskade vill inte att du ska flytta! du kan bo hos mig ju:O men jag kommer o hälsar på dig!!

ps du måste se fiilmen !!!

2011-07-05 @ 23:03:24
URL: http://beachbabyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin