fårö

Idag åkte vi upp till norra Gotland för att ta färjan över till Fårö där vi åkte runt lite, åt lunch och tog kort vid raukerna. Haha jag ser ut som en dvärg på bilden vid rauken, då förstår ni hur stora de är! Nu ska jag ta och blåsa håret och fixa mig innan vi åker och äter middag på creperiet. Gotland är allt härligt! ♥

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

du ser ut att ha det hur bra som helst min vän! Längtar tills min semsester börjar på riktigt ut till öland nu!!!!

2011-07-08 @ 20:10:43
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!

fina bilder! :)

2011-07-08 @ 22:35:28
URL: http://sandrasofiaa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin