TORSDAGSKVÄLL



Snart laddar jag upp No-arbetet jag o tjejerna jobbat på hela veckan. Gud, vi har inget liv :O Haha, det är en film iallafall som vi ska visa upp för klassen! Jag har jobbat väldigt hårt med att få ihop redigeringen tillsammans med Elin, Clara och Frida. Hoppas ni gillar den! :)

pssst. Elin, krya på dig! Hoppas du kommer imorgon :)


Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

2011-02-17 @ 20:38:44
URL: http://de
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

haha fail när jag skulle kommentera.... menade:

cooola bilder!

kommer nog imorgon till skolan:D TACK!!!

2011-02-17 @ 20:39:26
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin