BEKÄNNELSER, FRÅGOR & SVAR


Ja, jag hade inte tänkt att göra ett till inlägg, men blev lite ensamt så det blir ett iallafall!
Just nu sitter jag och har just sett det senaste Glee avsnittet online. Det visas på teve om kanske 7 veckor
något sånt eftersom det jag såg var avsnitt 14 och det som visades ikväll var avsnitt 6! Hehe, fuskar lite!

Oj, intressant fakta hehe! Usch, ni behöver inte läsa det här jag bara babblar på! ;)
Haha, bakom mig just nu finns min STORA samling av Vänner-säsonger! Älskar vänner, haha!
Kanske sätter på några avsnitt för att skratta lite!
Det enda jag gör just nu är att chatta med lite folk och lyssna på låg jättelåg musik eftersom
herrskapet i huset sover. Eller, ja halva!
Förresten, för er som tar er tid o läsa detta, har ni något tips att dela med er som ni gör när ni har tråkigt?

Själv gör jag bara typiska grejer, lyssna på musik, messar med vänner och sånt. Men ibland gör jag
lite konstiga grejer som t.ex gå in på youtube och skriver make-up tutorial i sökrutan och tittar på tjejer som
ger videos där de lär en att sminka sig som
en kändis ur en musikvideo, t.ex. Det är konstigt, men jag brukar göra det hehe!
Det och såklart failvideos! SÅ KUL! Jag la ju upp världens bästa failvideo för någon vecka sedan, såg ni inte det kan ni bara klicka här. BÄSTA!

Annars då? Jag fick en fråga för några dagar sedan om vilka bloggar jag följer. Jag har några som
jag klickar mig in på varje dag men också några jag går in på kanske varannan dag.
De som jag kollar varje dag är ju först o främst mina vänners bloggar! Men de mer kända
bloggarna jag läser är Kenza och Tinkerbella! Kenza äger! Älskar hennes humor och allt!
Tinkerbella är så extremt söt och duktig på att fotografera! Jag följer även
hennes Twitter och skriver till henne ofta. Hon är jättetrevlig! :)
De bloggar jag klickar in mig på lite mer sällan är Fokis, Tyra, Viktor Frisk,
Andreas Wijk och lite så. Har säkert glömt någon hehe!

 Jag älskar Disney Channel! Haha, det är gulligt! Kalla mig töntig men jag gör det ;)
Jag är galen i Twilight. Är inte liksom besatt o kär i Robert Pattinson men jag älskar böckerna
och filmerna är galet bra!

Vad har jag mer att säga? Haha, jag kan stolt säga att jag gillar Justin Bieber! Är inte galet kär i honom men han är helt okej! Gillar inte alla låtar men många.
Jag är ett stort Glee-fan vilket ni kanske uppfattade i början av detta extremt långa inlägg! Tror att Glee Cast är den mest lyssnade artisten just nu på Spotify, hehe!

Jag gillar all musik! För ett år sedan var det väldigt trist, bara pop och sånt men min
söta vän Mathilda har välkommnat mig in i hip-hop världen
så är jag beroende av bl a Lil Wayne, Wiz Kahlifa, Detail, T-Pain, Diddy-Dirty Money och Soulja Boy. Visst
hade jag hört vissa av dem förrut men var inte lika hipp på den musiken då. Men nu ni!
Men jag gillar inte bara hip-hop! Är fortfarande ett stort fan av pop men också country!
Eller ja, modern country som Taylor Swift. ÄLSKAR TAYLOR SWIFT!

Om du har läst allt det här beundrar jag dig! Det blev löjligt långt, men för dig
som orkade läsa kanske du känner mig lite bättre?
Ha det grymt, vi hörs imorgon! Kommentera vad ni tyckte!

Förresten så har jag också Twitter! Uppdaterar saker där jag inte alltid
lägger ut på bloggen. Här är den! Följ mig gärna! ;)





Postat av: Clara

Jag visste allt där... förutom att du kollar på videos om hur man sminkar sig som en kändis.. Haha hat hänt att jag också har gjort det någta gånger^^ hehe<3

2011-02-24 @ 11:50:49
Postat av: Yohanna

jag brukar titta på disney channel hemma hos min pojkvän ;d eller cartoon network, har inte kanalerna hemma. Men ack, barnminnen man får tillbaka!

Och Twilight böckerna är aaaaaasbra, dock är jag team Jasper (och han gör ju så mycket...), men jävlar vad jag vill vara hans fru..

Och Lil Waynes album rebirth är skitbra, älskar låten "she's on fire" och "ground zero"

2011-02-24 @ 12:16:34
URL: http://mymekka.blogg.se/
Postat av: Yohanna

sv; har man inget bättre för sig så ;) haha



Jag var också team jacob ett tag, alltså, han är bra mycket bättre on Edward ;D! Men sen är Jasper så jävla snygg att jag dör.

2011-02-24 @ 12:33:02
URL: http://mymekka.blogg.se/
Postat av: Yohanna

sv; ja precis!

Jag följer ju dock Jasper (Jackson Rathbone) i andra filmer också, han är sjukt bra skådespelare. Synd att han inte får visa upp det i Twilight filmerna så mycket.

2011-02-24 @ 12:36:52
URL: http://mymekka.blogg.se/
Postat av: Greta

sv: Det är bara bra med mig! Hur mår du själv, hur ser din dag ut? :)

2011-02-24 @ 13:14:31
URL: http://gretalonnies.bloggplatsen.se
Postat av: ebba bloppis och utlottning på bloggen

sv: haha men vad söt DU är! :D :D

2011-02-24 @ 13:19:05
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: M A L I N

Visst är han :)

Förut var jag typ "BESATT" men nu har det lugnat ned sig lite :)



När började du gilla honom? =D

2011-02-27 @ 13:58:41
URL: http://theaprilchild.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin