MAKE-UP STORE MASK


Haha, fick göra två försök innan den satt (har tre masker) men kul var det! Nu har sjuklingen här mjukare hud! Nu har har en mask kvar och får se när denanvänds.
 
Den här var inte så väldigt skön att ta bort ska jag säga :(
Men med vatten gick det mycket lättare! Jag är fortfarande jättedålig men jag hoppas på att få gå till skolan nästa vecka... Jag har gått runt i pyjamas och noll smink i snart en vecka! Måste få lite rutiner,
plus att dansen börjar nästa vecka! Nej, nu ropas det på mat
från köket. Det säger min mage inte nej till :)
 


Postat av: elinrehnholm

Krya igen:) våran film ska lämmnas in nästa vecka på fredag. Men om du inte blivit frisk så har jag en ide! Jag clara och frida filmar då med fridas kamra( som också är HD). Då vi filmar själva "introt" och sen så går vi och lägger kamran i din brevlåda. Och då om du orkar kan du börja lite smått :) haha dålig idee,men i allafall. NU JÄVLAR KÄMPAR VI FÖR ETT MVG!!!!!! Jag var hemma från skolan idag och jag har gjort några grymma tanke kartor som du måste se! :)

2011-02-10 @ 19:04:57
URL: http://elinrehnholm.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin