you can only miss the ones you love

Eftermiddagen spenderades med det underbaraste sällskapet innan det var dags för en dansföreställning! Fick hoppa in i sista sekund men det blev super i alla fall! Vi uppträdde på Akademi, på personalens julfest och fick dessutom en fin blomma och biobiljett som tack! Dock råkade Casper tappa krukan i backen..

Efter att ha setat med julklappsfix i två timmar ska dra mig mot min sköna säng. G'night! 

Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: Aaaah! Sigrid!! Förlåtförlåtförlåt haha så sjukt seg på att svara. Har vart upptagen med att vara deppig och sitta framför skolbänken med en hel trave böcker som ska följa med en hem samma dag. Men tro inget! För jag har verkligen saknat att snacka med dig också! :D



Nian är the living hell, helt sjukt mycket grejer så här innan jul! Visst håller du med mig?!



Här har vi sjukt massor snö! Har ni fått snö än? Vore ju tråkigt om ni inte fick en vit jul!



Hur mår du? När får ni lov? Kram!

2011-12-21 @ 13:43:18
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE2: Såg dina andra kommentarer nu. YES! 1,5 månad med min kära iPhone nu lööv it!



Och tack för dom fina orden! Det värmde :)! Kram

2011-12-21 @ 13:45:01
URL: http://caydens.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin