road trip: home

Vi började med vad vi kom till E-town för, mormors glöggfest där jag träffade släkten igen! En av mina galna kusiner kom uklädd till Grinchen (??!). Där bjöds det på glögg, mormors berömda Chili con Carne, pepparkakor och julmust. Som ni ser hittade jag också lite gamla hantverk jag gjorde som barn sitta på mormors väggar..

Sen träffade jag Mathilda och vi tog bussen till Torshälla där hennes mamma hämtade oss. Vid tio kom Henke och Didde som jag inte träffat på ett halvår!! Vi hade en mysig kväll på Thildas rum med godis, Fanny, gamla skolkataloger, Skillex och Bob Marley innan vi drog hem till Henke där vi badade i deras jacuzzi och rullade oss i snö ända fram till halv två på natten. Jag och Thilda slockna vid tre och efter frukost tog jag och familjen oss an den 6 timmar långa bilresan hem igen. Det var så kul att hälsa på alla vännerna igen och komma hem till Eskilstuna igen. Saknar det grymt mycket! Hoppas ni hade en bra helg ni med, puss!

Postat av: elincarlsson

jag ville ju träffa dig :( åh! Tusen tack för julklappen (L)(L)(L)(L)

2011-12-19 @ 16:29:44
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin