looking so innocent, i might believe you if i didn't know

Godmorgon på er! Idag har jag tagit mig en riktigt lång sovmorgon, ända till klockan tio (som är som jag sagt tidigare, en väldigt lång sovmorgon för min del!). Tog sen en mysig frukost framför ett gammalt avsnitt av One Tree Hill, sminkade mig lite snabbt och ska nu börja röja i garderoben! Imorgon tar nämnligen jag, mamma och brorsan bussen mot Väla för mellandagsrean, måste ju veta vad som behövs!

Hörs senare!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin