i'll be strong, i'll be wrong but life goes on.

Med bara tre timmars sömn på nacken sticker jag och mamma in till Båstad för att sen ta bussen till en shoppingdag på mellandagsrean på Väla! Ha en awesome dag så hörs vi senare! Fred ut.

Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: Haha självklart ska vi klara oss igenom de nationella proven tillsammans! ;) Vi får hoppas att det blir nationella prov i fysik och inte i kemi. För om provet blir i kemi så lär vi ju avlida.



Jaså? :o Gud vad tråkigt med grön jul ju! Kom hit och hämta lite snö vetja! Sjukt less på den haha. Jag har faktiskt inte heller haft någon julkänsla alls.. Trots snön då haha. Fått någon rolig julklapp?



Vi fick lov den 21a tror jag! Och börjar inte förräns 10-11 januari något. ;) När börjar ni?



Under lovet så ska jag äta massor gott, umgås med de finaste vännerna, fota sjukt mycket eftersom att jag aldrig hinner när jag går i skolan och ja ungefär så. :) Har du några planer för lovet?`



Jag la till dig på Facebook förresten! Hoppas att det är okej.



Kram

2011-12-28 @ 17:08:15
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE2: Ååh fick din andra kommentar nu och blev himla glad! Precis så jag menar, säger man emot så skrattar de bara åt en och liknande men om man inte säger till så tror dom att det är okej att fortsätta. Så det blir liksom fel hur man än gör. Gäller bara att vara stark och lägga energi på något viktigare istället. Kram ♥

2011-12-28 @ 17:15:12
URL: http://caydens.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin