anywhere you are, i am near

Sitter här och myser i min pojkväns mysiga tröja och pluggar till spanska och bild-redovisningarna på onsdag. Tror jag ska kompletera till SO-provet vi hade, visserligen var jag den enda i klassen som fick VG på det men ska se om jag kan toppa ända till MVG!

Ska snart ta en paus att svara på ditt brev, Thilda! Vad tycker du, ska jag skicka med lite av det väldigt goda godiset mamma hade med sig från USA..? ;)

Postat av: Mathilda

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaa :D

2011-12-11 @ 17:24:54
URL: http://beachbabyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin