knitted

Varje dag när jag kommer hem är jag dödshungrig. Vet ni varför? Däför att ingen på skolan äter lunch! Har inte ätit en bra lunch på två veckor. Den här skåningarna blir bara konstigare för varje dag, haha. Just nu är jag ensam hemma, Erik är på föräldrarmöte, mamma i Eskilstuna och William med kompisar. Och troligtvis är jag ensam hela kvällen. Rätt skönt faktiskt! Nu blir det att sjunga gögt för kung och fosterland och pianospel utan klagande!

Postat av: felicia

måste bara tipsa dig om världens bästa blogg! kolla in www.ssagas.myshowroom.se, hon är underbar och jag lovar, man fastnar direkt, du kommer aldrig kunna sluta läsa den!

2011-08-29 @ 18:21:34
Postat av: sandra

jättecool blogg delta gärna i min tävling ;) glöm inte att följa mig via bloglovin! ;D http://sandrakuuung.blogg.se/2011/august/tavling-d.html

2011-08-29 @ 22:18:31
URL: http://sandrakuuung.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin