end of summer

Sista dagen av sommarlovet för min del idag. Passande att det kommer ösregna hela dagen också! Så idag är det en aning depp. Kommer bara stanna hemma, kolla igenom vilka kläder det blir för första veckan, kolla på lite filmer, blogga och få lite smått panik över att nian börjar! Är så himla avis på alla som har en veckas till sommarlov, som min bror till exempel! Det enda som är bra är väl att man får tillbaka rutiner och sånt men läxor och prov kan jag allt klara mig utan! Och dansen börjar igen! Får se hur den nya dansskolan är. Så lite grejer har jag väl att längta till men kommer sakna soliga dagar på stranden och roliga kvällar med vännerna! Senare under dagen kommer också en bildbomb från sommaren! Funderade på om jag skulle göra det till en film istället men har fler bilder än videos! Vi hörs lite senare, och jag ber fortfarande mina vänner att säga till om de har bilder att skicka!


Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

lycka till med skolan :D

2011-08-15 @ 13:22:28
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin