kräftor

Tyvärr kunde jag bara äta 3 kräftor innan mina händer och läppar sa emot. För er som inte visste det har jag rejält solbrända händer och läppar vilket har gett mig flagnande fingrar utan hud och extrema munsår så inte har det varit en lätt vecka för mig. Så synd eftersom kräftor är så gott! Och till efterrätt blev det utsökt vaniljpanacotta jag själv gjorde igår! Nu ska jag fortsätta att sitta här i mörkret och titta på gamla avsnitt av 7th Heaven, haha! PUSS!

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

mysigt med kräftskiva! Det är dock första gången som jag köper designa-sjäv-kalender så det ska bli kul att fixa till den!! ;)

2011-08-12 @ 23:00:58
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin