VALBORG



Nu drar jag och några kompisar iväg för att fira valborg! Idag var jag ju på stan med mamma och det slutade med att jag fick hem två stora påsar från H&M! Och jag som är så snål spenderade hela 747 kr idag. Stooooolt! Så nu inviger jag ett av linnena jag köpte från Conscious Collection! Ha en fin valborg ♥



Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

lägg upp bilder på vad du köpte sen :D

2011-05-01 @ 11:39:50
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin