LUCAS



Godmorgon på er! Jag vaknade ungefär nyss och lekte lite men Lucas innan jag satte mig här. Det tog mig ett bra tag att få till några bra och skarpa bilder men till slut satt han still och sniffade lite på kameran, haha. Solen sken nyss här i Örebro så idag tror jag nog att vi tar en sväng på stan då jag måste in på H&M för att se vad de har för utval av Conscius Collection! Sen så tar vi nog en fika och går ner i lokalen. Min pappa är ju med i ett band och de tränar i en lokal som också andra folk brukar träna i så det finns en hel del instrument där som alltid är kul att spela på. Idag kanske jag tar mig an trummorna... Ha en fin lördag!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin