SJUKLING


Förskyld och sjuk är vad jag är! Men jag gick till skolan i alla fall. Vi hade ett gymnasiebesök på St: Eskil och slutade 11 så det var ju inte en sån lång dag. Sen så tog jag och Elin en liten tur till Slagstaskolan och hälsade på lite gamla lärare. Vissa av dem var glada att se oss och andra sa mest bara hej, haha. Sen jag kom hem har jag mest bara setat och tittat på Vänner och OC. Nej nu måste jag gå och snyta mig!



Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

krya på dig ditt pucko som går till skolan fast du är sjuk! haha skoja

2011-04-13 @ 20:17:34
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin