SEVENTEEN


Kom nyss hem från min kusin Cajsa. Skulle egentligen bara kommit förbi en snabbis men det slutade med att vi tog en tur till Slagstaglass där jag tog en mjukglass med saltlakris flakes och Cajsa samma fast med polkaströssel. Jag har ju funderat en massa på vad jag ska önska mig i 15-års present och har kommit fram till att med på listan ska det stå prenumerationer på favorittidningar från USA! Cajsa har hundratals nummer av tidningen Seventeen som jag har läst några gånger innan så jag lånade några gamla nummer så att jag vet om det är en bra tidningen eller inte men det är klart att den är med på listan! Sen finns det en annan tidning som heter J-14 som jag också vill ha. Nu ska jag läsa lite innan dansen börjar, puusss! ♥



Postat av: Leia ♥

Hej! :D

2011-04-27 @ 14:43:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin