EAT PRAY LOVE


Orkade inte lägga ner tid på att ta bild med kameran så tog mobilen istället så ursäktar den dåliga bildkvalitén. Men ja, den här filmen hyrde jag och Clara förra helgen men började kolla runt midnatt och var för trötta för att hänga med vad som hände så skippade den men eftersom den ska lämnas imorgon så hoppar jag på den nu istället! Hemma har vi ljuvliga jordgubbar och läskande melon så nu gosar jag upp i min sköna säng! Later!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin