BOY





Den här gjorde jag igår kväll men fixade det sista på den imorse så därför är det lite skillnad på ljuset i bilderna. Ja, det är första gången jag ritar en kille kan man väl säga och vad får man då för kommentar från sin mamma? "Va fint med kort hår på en tjej!" Och hon var seriös. Här har man suttit och ritat och ritat och så blir det en tjej i alla fall?! Nej det va lågt! Hoppas ni inte tycker det ser ut som en tjej i alla fall :)


Jag la in orginalet i Word och gjorde om den till svartvitt men från början såg den ju ut såhär!



Postat av: Sandra

Ha en super fin helg :)

2011-04-22 @ 19:52:57
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

du har kommit in i en riktig rit-period du! Fin :)

2011-04-22 @ 20:32:36
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin