22 APRIL




Vi åkte inte till så många konstnärer idag men vi ska ju till fler imorgon. Loppisen först var ju helt galen! Folk överallt i en liten och trång lokal. Fast så är ju alla loppisar här, haha. Ni vet han den lite tjocka, skalliga killen på TV4 som recenserar filmer och alltid har på sig hawaiishortor? Han är alltid med på de här loppisarna och var även där idag. Skön snubbe, haha! Vi avslutade dagen med en glass i Torekov. Tog söta bilder på Leon, världens sötaste hund so stay tuned :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin