20 APRIL 2011






Blev nyss klar med den här. Inte riktigt lika bra som den förra men helt okej, antar jag. Munnen blev lite för skarp och näsan helt seg, haha! Den här tog väldigt lång tid, har jobbat lite till och från idag. Om ni tittar på orginalet så är det inte helt likt så man kan säga att jag gjorde min egna lilla version, haha. Om ni vill så kan ni gärna tipsa om bilder jag kan rita! Nu på lovet har jag ju en massa tid så, hehe!

Orginalet



Postat av: Louise

Svar: Haha jaa! :) Just nu är jag i Sälen så jag är lite dålig på att uppdatera bloggen, men när jag kommer hem sätter jag igång igen.

2011-04-20 @ 20:54:45
URL: http://piruetten.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin