10:06 - DOING NOTHING


Satte alarmet på 8.30 och vaknade 8.27 hehe. Nu tycker ni säkert att jag är galen som går upp så pass tidigt på helgerna men jag gillar inte att sova bort hela dagen. Igår vid lunchtid då de flesta jag känner går upp hade jag redan hunnit städat mitt rum och gjort en ny bloggheader. Egentligen skulle jag och mamma tagit ett snabb runda på stan idag men jag gör det imorgon istället. Senare på eftermiddagen ska vi och resten av släkten till min kusin för att fira Stefan, hennes pappa. Där bjuds det säkert på något mumsigt!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin