SJUK

Usch. Blev hemma idag igen. Men jag har haft ett O.C-maraton hela dan så en liiiten tumme upp kanske! Det var egentligen tänkt att jag skulle få gå idag men föräldrarna tyckte att det var onödigt eftersom det är fredag och då får jag lite extra tid att bli bättre! Gudars, vad jag hatar att vara hemma o vara sjuk! Den enda kontakt man kan få med kompisarna är ju via sms men man kan ju inte störa dem hela dan, eller hur? Men nu i helgen så ska vi ääääntligen fixa med mitt rum! Jag rensade ur, eller rättare sagt packade ner min bokhylla igår så nu ligger allt det i plast-och papperspåsar. Vi ska nämligen tapetsera om så förhoppnigsvis har jag det mesta av mitt rum klart till på måndag! HOPPAS NI HAR DET BRA! Och om ni vill få mig att bli friskare lite snabbare kan ni alltid kommerntera...? Det får mig alltid på gott humör! :D Ha det bäst!


Postat av: Mathilda

asså vi har haft jävlig körigt i skolan idag :O

<33

sakanr dig:* <3333

2010-09-10 @ 18:24:50
URL: http://weryme.blogg.se/
Postat av: elincarlsson

sv : ja hon blev glad av presenten i think :D haha!

krya ännu mera :*<333333

2010-09-10 @ 18:32:11
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin