SNABBT INLÄGG

Nu har jag precis kommit hem från dansen! Först var det 90 min Riverdance. Vi körde hårt! Svetten bara rann! Efter det hade jag en halvtimme innan Pilatesen började då jag upptäckte att min mobilficka fått fötter (?) Leteade i danssalen, utanför danssalen, omklädningsrummen, mellan kuddarna i soffan, under soffan. Men det är borta. Heeeelt lost. sad. Jag gillade den jättemycket. Den var i svart läder från the Phone House och jag fick den gratis när vi köpte min X10 Mini Pro. Men men. Nu ska jag chilla lite innan jag kryper ner under täcket. KRAM <3


Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

syyynd att någon jäkel tog den:(<3<3

2010-09-15 @ 15:30:19
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Vilken tjusig blogg! Hoppas att allt är bra med dig :-)

2010-09-15 @ 21:21:28
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin