ROLLER COASTER TYCOON 3

Halloj på er! Nu sitter jag här och har precis avslutat mitt spelande av Roller Coaster Tycoon 3 jag lånat av Henke i säkert 1 års tid nu! Jag fick inte gå på träningen idag. Är fortfarande snuvig och med tanke på att jag mådde så illa igår på träningen så hoppa jag den idag. Om jag inte skulle ha gjort det hade Riverdancen precis slutat och Pilates skulle precis till o börja. Usch, jag vill så gärna vara där! Måtte nu bara inte mamma säga att jag blir hemma imorgon från både skola & dans. Isåfall missar jag Balett, Modernt och Musical Workshop!! Puss på de som är friska och alla övriga! :)


Postat av: elincarlsson

synd att du inte fick träna igår, jag beklagar:( men idag får du ta nya tag med dansen! Lycka till!:D<3<3<3

2010-09-08 @ 14:51:59
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin