PIRATES & BEN&JERRY

Hello! Ikväll har jag gjort en helt ny header till nya designen! Den nya blev mycket bättre! Nu ska jag finslipa den lite med menyn och sånt. Så den är på gång och jag är jättenöjd med den. Om den nya designen inte skulle funka så sparar jag den stil-och kodmallen jag har nu så kan jag ta tillbaka den. Men jag hoppas att jag inte behöver göra det! Om ni undrar hur och var jag gör den nya designen så har jag en testblogg. Det är ett jättesmart sätt så behöver man inte göra allt på en gång och man kan göra om om det blir fel utan att ni läsare blir drabbade! Jaha, just nu sitter jag vid datorn och chattar och lite annat eftersom det är ett nyhetsbreak på 25 minuter tills Pirates Of The Carribien börjar igen! Puss på er alla!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin