INSTÄLLT?!

Tydligen var riverdancen idag inställt för Hanna (danslärare) var sjuk vilket jag fick reda på på plats. Då hade jag inte mindre än 2 timmar innan pilatesen så tänkte väl att jag kunde köra modernt idag istället. Så det gjorde jag och efter det var jag heeeeelt slut! Sen kom pilatesen och jag gjorde typ 70% av alla övningar. Eftersom vi slutade tidigt idag pga lärarkonferens så årt jag inte lunch i skolan så jag tog yoghurt när jag kom hem och glömde äta något innan bussen gick 17.15 så jag tränade ca 2½ timme med bara 2 skålar yoghurt i magen som dagens intag. Ej bra...Men nu är jag hemma och kommer nog krascha om ett tag. Ha det grymt!


Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

ojojoj inga bra matvanooor :(<3<3

2010-09-22 @ 14:58:43
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin