KVÄLL

Hej bloggen! Nu så strechar jag lite innan jag ska sova. Jag sover mycket bättre då. Samtidigt lyssnar jag på One Moment More med Mindy Smith. Otroligt bra låt! Jag kom hem från träningen för ungefär lite mer än en timme sen och har ätit middag, duchat och tittat/snabbspolat igenom ett avsnitt av O.C. Jaha för de som inte vet det så har jag namnsdag idag! Grattis till mig! Och imorgon så fyller Mathilda 14 höstar. Henne har jag köpt en fin liten present jag hoppas hon gillar. Nej, nu måste jag sova. Godnatt på er...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin