BAD UDPATE.


Heyy! Om några minuter kommer morbror Mikael att stiga innanför dörren. Han ska stanna på middag innan han åker hem imorgon till Greensboro, NC. Jag hade tänkt att ladda upp en outfit men min kamera dog så det gick inte så bra...Idag så har jag till största delen vart hemma. Jag och Erik åkte iväg några timmar till bl.a H&M, The Phone House, Tuna Park & ICA Ekängen. På H&M köpte jag en ny mascara, False Lash Effect från Max Factor. Den var rätt dyr men jag hade lite rabatter så priset slutade på 125 kr. Men jag älskar den! Den gör fransarna oemotståndligt långa o fina! Jag har kommit igång med läsningen av Harry Potter igen. Hade lagt den lite på hyllan men har läst den nu några dagar. Otrooooligt spännande. Har kanske bara 75 sidor kvar eller nått. Jag tittade nyss på sidnummret jag var på och är på sidan 706. Jag vill inte kolla hur många sidor som finns eftersom då kanske jag råkar se slutet och eftersom det är den sista boken av alla så heter det sista kapitlet "Nitton år senare". Exciting! Hoppas att ni alla har det bra! Nu kom Micke. Ska gå ner o mingla lite ;-) <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin