SMEDENS DOTTER


I torsdags var jag ju och såg genrepet till Smedens Dotter och igår såg jag själva föreställningen. Föreställningen var bättre då men inte platsen! Sen efteråt fick jag tag på Anna och gav henne blommorna jag köpte till henne och hälsade även på Hanna, min danslärare. Hon koreograferade Smedens Dotter. Det ser ni på bilden om ni tittar noga! Sen gick jag back-stage och blev medbjuden på efterfesten. Det var kul eftersom det inte bara var folk med som jag kände! Festen var vid Åhlens på stan, vid Studiefrämjandet men när vi kom dit visade det sig att det hade blivit en dubbelbokning så det var redan taget av en STOR grupp afrikaner, så vi gick ner till en annan av deras lokaler men då funkade inte nyckeln dit. Alla stod o väntade i trapphuset i kanske 45 minuter innan någon kunde släppa in oss. Men vi hade kul iallafall! Alla var jättehungriga så vi ställde snabbt upp maten och sedan lät jag alla andra gå före eftersom de hade beställt sin mat i förväg men när det sedan var min tur var allt slut! Då var klockan bara några minuter i midnatt så jag ringde Erik och bad honom hämta mig. Eftersom föreställningen började kl. 19.00 så hade jag ju inte ätit något sedan lunch så jag hade inte ätit på 10 timmar så var gaaanska hugrig! Sen när Erik messar och säger att han är framme börjar Thomas (tror jag han hette) hålla ett låååååångt tal som aldrig tog slut! Jag kunde ju inte bara gå ut när han håller tal, det är ju oförskämt men när Micke gick ut hängde jag på. Haha, ja jag somnade nog vid halv 2. En låååång men väldigt kul dag! Hade kanske hoppats på att vart med o festat lite som säkert de andra gjorde när de fick tillbaka den andra lokalen från afrikanarna som vi skulle fått vid midnatt. Oj vilket långt inlägg! Men vi hörs imorgon, de som orkade läsa allt! puss.................♥

Postat av: Jossie

fin blogg! :) allt bra idag?

2010-10-19 @ 11:53:24
URL: http://haringavenner.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin