ON MY WAY...

Hej bloggen! Nu så är jag påväg till Lokomotivet för att se min bästa väns och lite annat gott folks musikal Smedens Dotter. Det är genrep och min älskade danslärare som gjort koreografierna så är såååå excited! Anna har vart så upptagen med musikalen så jag har inte sett henne sedan min senaste danslektion ni alla vet var 4 veckor sen!!! Herregud! Jag kunde ha vart med i den här musikalen jag men en audition behövdes avklaras och jag kände att jag inte riktigt var tillräckligt duktig då så nu blir det kul o se vad jag (om jag hade klarat auditionen) missat. Åh har saknat Anna så mycket! puss! <3


Postat av: Cissi

Hur är det med dig idag då? :)

2010-10-14 @ 18:09:03
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Natacha

Fin blogg!^^

2010-10-14 @ 18:13:46
URL: http://zatacha.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin