FÖRSTA OKTEOBER 2010

Första oktober 2010, höstmånaden! Men hösten går lite för fort, såg till och med frost på tak, bil och gräs idag! Inge bra. Det är lite för kallt för min del men jag måste säga att jag längtar en aning till första dagen jag får andvända min vinterjacka! Jag harju sagt att jag inte ska avslöja så mycket men jag kan säga så mycket som att den är från Stadium! Fredagarna i skolan är väl inte de bästa. Vi har en fullspäckad förmiddag med No, Sv, Engelska & So. Sedan en lunch på 90 minuter och efter det en timmes musik för mig som har det. Man kan även ha slöjd & bild och lite sånt men jag vill ha ett säkrat betyg! Nu börjar vi straxt. puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin