HARRY POTTER


It sure was EPIC! Så himla bra! Men man behöver nog läsa boken för att förstå allt. Tur att jag gjort det då! Det är så spännande att först läst en scen i textform och sen se den i filmformat. Cooolt! Eftersom boken är så tjock (783 maxade sidor!) så har de delat upp boken i två delar och nästa del kommer ut i sommar, om jag uppfattade det rätt. Filmen slutade ju mitt i boken så nu vill jag ju se den andra delen NU! Nu vet ni ju att jag älskade den men ni som har sett den, vad tycker ni?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin