HIPP HIPP HURRA

Grattis till moi som blev fjortis idag! Tack till alla för en jättefin
dag hittils. Jaha, igår var jag och några vänner från dansen och på Dansens
Hus i Stockholm. Helt fantastiskt bra! De är så duktiga. Kvällen var jättebra och
kul. Men något mindre kul hände också. Min jacka blev stulen så det var ju inte
så kul. Men jag överlevde dagen iallafall :)
Hur som helst, nu kommer väldigt många bilder från de senaste dagarna. Om ni tröttnar
ursäktar jag, haha. :P

ni får ursäkta suddigheten!


På håltimmen i onsdags hade jag och Tilda lite kul, Haha! :thumbup:




Söööööta Anna!


Synd att den här bilden blev så suddig. Fanny esta cool!



Cecee :)


Aww, söta Alicia med sin jättefiiina klänning satt och pluggade, åt andra! :O



Där satt Fanny & Anna och frestade mig med sina jättefina jeansjackor
när min var borta :(


Aww, när är Josephine inte jättesöt? :bigeyes:

Nu kommer bilder från födelsedagen hittils!


Min födelsedags-desayuno plus tårta haha :)



Första presenten: Ghost Whisperer, secound season! :thumbup:



Andra presenten: Strawberry Body Butter from The Body Shop!


Tredje presenten: Lady Antebellum's CD :thumbup: :)


Åh nej! Sista presenten...okej, det blir ingen iPhone som önskat men...


Presentkort på Make-up Store!! :O :thumbup:


mer bilder kommer om ett liiiiiiitet tag!! :)

-S-





Postat av: elincarlsson

jassu :)

stackars din jeansjacka kanske ligger på stockholms gator just nu... ;)<3

haha<3<3

2010-05-29 @ 10:49:04
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Haha! Jaa, nån råtta håller sig varm under den :) <3

2010-05-29 @ 15:33:05
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/
Postat av: Imrealma

Nice site, Keep it up

2011-08-29 @ 09:02:19
URL: http://imrealma.blog-howto.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin