THE LAST SONG

Hola!

Jag och Cajsa har nyss varit i Västerås och sett THE LAST SONG! Den var
himla bra! Jag älskar den! Jag har väntat i fyra månader och äntligen får jag se den!
Men det måste ju alltid hänta nått dåligt och den här gången var det fyra irriterande
tjejer som grät jättehögt när det blev sorgligt och sedan skrattade de
åt att de grät och så där höll det på hela tiden. Usch! Kan de inte respektera
att det finns andra i salongen??!!!!!

Men men! Filmen var i alla fall sjukt bra! Jag har läst de första 50 sidorna i boken
och ska fråga min kusin om jag kan låna hela boken. Hon säger att
boken är bättre än filmen. Får se vad jag tycker ...

L.O.V.E.L.O.V.E.L.O.V.E.L.O.V.E.L.O.V.E.L.O.V.E.L.O.V.E.L.O.V.E.L.O.V.E.L.O.V.E.L.O.V.E.

L.O.V.E.L.O.V.E.L.O.V.E.L.O.V.E.L.O.V.E.L.O.V.E.L.O.V.E.L.O.V.E.L.O.V.E.L.O.V.E.L.O.V.E.


-S-





Postat av: elin

synd att den inte kom till e-tuna ;)<3<3

2010-05-22 @ 21:38:57
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Yes :( (L)

2010-05-25 @ 15:59:53
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin