SUNNY DAY

Solen skiner ute! Jag var nyss ute och solade men blev varm så
nu sitter jag i vardagsrummet med
öppet ut till trädgården. Som jag alltid
gör när jag har tråkigt vid datorn, tar jag trehundratusen bilder
med min webbkamera. Idag kommer jag ladda upp några många!


Svartvitt está nice! Åh, har jag inte berättat det?
Jag & Elin har börjat prata spengelska. Det är en
blandning av svenska, spanska och engelska. De
tre språken vi kan prata nästan flytande!


Jag ser trés amusant ut! Nu blev det lite franska
också!!


mon cœur!


ett till cœur!


Jag don't like den här image men vill ladda upp en massa
bilder så den kommer med i allafall!!



Oj då. Jag råkade pasar por alto !


Jag ser ut som en gris, eller porc som det heter på
franska !


Jag har inga lips !


Jag ser ut som som en perro med botox in my lips!



no commentaire

Allt för mig!
Ska snart på filmkväll hos Gabbi. Excited!
Hmm...vilken film ska vi see?

-S-




Postat av: eliin

HAHA vi är roliga! :)<3

2010-05-21 @ 18:37:59
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Haha! Of course. Men vi brukar ju inte prata franska men idag hade jag lust :)

2010-05-22 @ 09:10:38
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin