SHE WILL BE LOVED

Hello.

Jag har nyss tittat på Ratatoullie för andra gången idag. Har ingen annan
film hemma. Herregud! Samma film twice på en dag. Vilket liv jag har !

Jaha, vad har alla andra gjort idag? Själv har jag ju firat William och lite så.
Nu sitter jag och leker lite med bloggen på olika sätt :)

Lyssnar på musik är ett måste för mig. Alltid musik. Just nu på sistone, allt mer
gamla låtar faktiskt. Ja, de är ju nyinspelade av nya artister med låtarna är gamla! :)
Förrutom en. Proud Mary. Den har jag lyssnat på jättemycket på sistone. Så bra!
Orginalet alltså. Med Tina Turner. Bäst! :)

Jaha, nu ska jag checka av några andras bloggar och lite facebook-bilder. Är jätte-
pysslig idag eftersom jag nyss gjorde ett scrapbook-collage men det får ni se sen
eftersom den är till någon jag tror brukar läsa min blogg så...

Läste nyss på Elins blogg att hon har 99 inlägg! Herregud, jag har bara 49 och jag har
haft min blogg i ett år! Hon började i april! Måste blogga mer. Okej, vi hörs snart igen!




-S-




Postat av: elincarlsson

haha, ja jag kanske bloggar lite FÖr mycket, fast nej! :) hahah.

2010-05-29 @ 22:45:43
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Haha!

2010-05-30 @ 17:47:50
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin