SEXTONDEMAJTVÅTUSENTIO

Hej. Igår var det uppvisning. Vi har beställt DVD från den som kommer om ett
tag så jag har något att vara excited över. Ja, sen blir det ju sommarskola så
helt utan dans blir jag ju inte den här sommaren! Men det kommer
att bli tråkigt nu att vara helt ledig hela tiden, inte ha något
att göra alls. Det har varit så mycket på sistone så jag har
inte varit med kompisar på ett tag så nu ligger det högst upp
på min lista. Ja, det och att se The Last Song. Jag blev så arg när den inte
skulle komma hit så jag och min trista kusin ska åka och se den
i Västerrås den här veckan! Jaha, på tisdag är jag ledig från skolan men
inte för någon rolig anledning alls. Morfars begravning är då. 

Idag ska vi fira Tina klockan fyra och det är inte sommar idag 
som det var igår så jag kan ju inte ha en sommarklänning. Hmm,
få se hur jag gör...

Bilder från danssuppvisningen kommer snart att läggas upp på min
Facebook. Om du är medlem kan du se dem :)

Det var allt för nu...

Men...en bild kan jag nog bjuda på! :)



Anna.Sigrid.Smink.Lösögonfransar.HÅRSPRAY!

-S-











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin