PIX!

Hejsan!

Nu kommer lite pix från min otroligt tråkiga vecka som sjuk och från
igår kväll! ;)


Jag klarar inte av att gå i mjukisar, inte ens när
jag är sjuk!


Min North Carolina apa jag fick när jag åkte hem
från USA i fjol. Den är SÖT! :P

           BILDER FRÅN IGÅR KVÄLL

Fördrinkarna och minglet!


Haha. Det är alltid lika kul att ta kort på folk när dom inte
är beredda på det. Dom tittar alltid in i kameran när
blixten går igång. Hahahaha! :P


Erik tar alltid smygfoton på mig. Vissa blir rätt
okej men de flesta, som dden här, blir hemska!


Kvällens sista bild blev på kusin Andreas där han
ser ut som en mördare, hahaha! XD

-S-




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin