YESTERDAY

Hello!
Igår hade jag träning precis som jag hade idag och alla andra dagare denna vecka, 9.15 till 14.00. Jag cyklade till dansen lite efter åtta då jag hade varit på ICA och köpt lite bubbly water och cyklade sedan vidare. Men vägen dit gick inte så bra...Min mobil åkte i backen och rutan, skalet och knapparna åkte av på den sidan som inte är gömd. Titta på bilden så fattar ni!
Psssst! Bilden går att klicka på! ;)
Dansen gick bra sen med gillade inte mitt klädval (blir ofta missnöjd med det eftersom alla andras danskläder är så mycket finare). Efter dansen cyklade jag hem och duschade och bytte om och cyklade sedan ut till mälarbaden för att hälsa på thilda där jag spenderade resren av dagen. Vi cyklade till mälarbadskiosken där vi träffade en massa bl.a olivia. sen cyklade vi tillbaka hem till thilda och badade och tog en massa kort!
Jag gjorde ett collage av de bästa bilderna som ni ser här nedanför. På en av bilderna står Charlie bredvid en jättestor gädda som han fiskade! Så himla najs! De övervägde att äta den men de släppte tillbaka den i vattnet så sen när jag och thilda badade var vi liiite rädda att gäddan, som thilda döpte till nils som allting annat; sitt smiley sår, sin mage och brädan :D, men vi klarade oss! 





Nehej, nu ska jag kolla facebook och några bloggar så jag säger hejdå nu. Hejdå!




-S-








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin