en solig tisdag i mitt liv

Ja. Jo. Nej. Eller. Kankse...
Ja, det var ju inte meningen att jag skulle äta upp hela glassen igår....
Men så blev det.

Idag har jag varit med Mathilda. Igår, som idag, glömde jag ta foton. Sorry. Men vi badade mest och sen kom Flodins/Branzells på sin fina båt och stannade ett tag. Haha, vi hade skitkul!
Nu sitter jag här och har lite tråkigt. Jag ska nog snart sova, hahahah!
Är hur trött som helst. Men jag hoppas att alla hade en jättebra dag så hörs vi senare.

  


1. Chokladglass med stora bitar av vit & mörk choklad, pecannötter, valnötter & mandlar med chokladöverdrag.
2. Vaniljglass med stora, mumsiga bitar av kakdeg.
3. Chokladglass med svirvlar av smälta marsmellows, kolasås och mörka chokladbitar i form av fiskar.
4. Vaniljglass med marsmellowsvirvlar och vita chokladbitar i form av isbjörnar.

Har hört att alla ska vara goda. Har ätit 2 samt 3. Vilken gör dig mest frestad? :D






Postat av: ELIN

egentligen alla gör mig frestad men om jag ska välja en som jag är sugen på just nu.... hmmm... nummer 2!<3<3

2010-06-29 @ 22:22:32
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Hahah! Of course! :D

Jag är mest sugen på...ja asso, cookie dough vinner f*n allt hahah!<3<3<3<3

2010-06-30 @ 14:24:04
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin