summer love

idag väcktes jag av melker och edwin klockan sju på morgonen, en söndag?! de hade tydligen varit uppe i en timme och försökt väcka mig och william men vi hade inte vaknat. de ville tydligen ha kuddkrig. jaha. ja, vad hade jag för val? åttaåringen och hans femåring till lillebror är som två galna, poppande popcorn på morgonen. de är söta så man glömmer att de är liiite irriterande, haha. iallafall, jag glömde ta med en massa
grejer dit så när jag kom hem nu för kanske 15 minuter sen fick jag sätta på mig fräscha kläder jag egentligen planerat. innan vi reste hemmåt, åt vi på ett cafe som är nästan precis som mary's - en butik & café -. Det heter äppelfabriken. vi köpte lite grejer i butiken: en flaska med rabarbersirap att ha på t.ex. glass eller pannkakor, en burk med rabarbermarmelad och en flaska med lingonketchup. lingonketchupen är jag lite
skeptisk över men hon i butiken (som nettan kände så jag litade på henne) sa att ketchup bara var ett namn på en sås och nettan (hon som vi bodde hos) hade testat den och älskade den så en flaska sånt köpte vi också. vi var där runt halv ett så det blev rabarberpaj med vaniljsås som lunch för mig , haha.
men  nu  har  jag  blivit  tillsagd  att  packa  inför   tisdag  då  jag   
åker      till      farmor      i      falun      .      hejdå      så    länge    ♥


skjorta: banana rebublic
shorts: forever 21
halsband: tiffany & co.

 - allt från USA :D


summer love - we are the kings

samma band som igår. sigrid like-y ! ♥




-S-




Postat av: elincarlsson

låter som en nice dag :)

fin bild föresten, plus outfit!<3<3

2010-06-15 @ 20:37:58
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin