IN THE MÄLARBAD

Hello.
I onsdags nu i veckan var hela klassen i Mälarbaden men nu kommer
bilderna. Sorry, :(
har inte haft tillgång till min dator på ett tag. Men nu kommer de och de
är bra! :)




Första bilden på första hoppet blev inte så bra men jag catchade snabbt
upp :)



Elin goes peace!


Haha! Den här bilden blev så kul! Johan hann inte med och Greta vågade
inte hoppa, haha! Bildens ros går till Köhler som hoppade högst! :thumbup:


Eftersom jag tog alla bilderna hoppade ju inte jag men jag kan berätta
vilka som gjorde det! Från vänster: Clara, Elin R, Frida, Elin C & Greta :)


Ser ni, till skilldnad från alla andras hår var mitt tortt eftersom jag inte
vågade hoppa....Iskallt ju! :O :D


Köhler goes solo !


Haha! Bilden ros går till Gretas hår :)


Clara, Ida K, Greta & Angelica :)


Hur de fick till den där posen har jagingen aning om men en cool bild
blev det :thumbup:



Usch, jag frös bara titta på dem!


Dagens sista bild blev den här! :) :) :)



Förlåt till Ida och Elin som ville se bilderna för flera dagar sen...


:D


-S-









Postat av: elincarlsson

shit vad roliga bilder;)jag bjussar på bilden på mig:*<3<3

2010-06-06 @ 21:45:27
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Haha Bra, Elin! :thumbup: <3

2010-06-08 @ 19:01:33
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin