i love sommardans

Hallå!
Idag ringde mitt alarm kl 6 men jag gick inte upp förns 50 minuter senare, haha! Iallafall, jag gick upp, bäddade och la på några lager mascara som alltid men satte inte på något annat klet. Sedan bar det nedför trappan och ut i köket för att äta lite frukost; en jättenyttig macka - :D - lite yoghurt och ett stort glas juice. När jag var klar var jag redo för den nya dagen & veckan. Jag cyklade ner till dansskolan, som ligger vid cityhuset för de som är
intresserade.
Jag gick in och bytte om och sedan började vi kl ca 9.15. Det var den andra veckan av sommardansen men jag var ju hos farmor förra veckan så jag började den här veckan istället, men för halva priset då (700kr).
Vi började med 1 timmes pilates som jag jobbigt som f*n! Sedan gjorde vi en liten jazzkorografi fram till lunch. Sedan gick jag och Alicia till mcdonkan och köpte lite lunch och gick sedan tillbaka till de andra som satt bakom det där hamburgeståndet på andra sidan gatan och cityhuset som jag tror heter kvällskröken eller nått, och där satt vi och stekte ett tag, haha!
Sedan hade vi improvisation som var så jäkla kul! :D
Hanna glömde att vi slutade kl 14 så vi hann inte med latino men imorgon lovade hon att direkt efter pilatesen skulle vi köra den!
När klockan sedan blev 14 cyklade jag hem och tog en snabb dusch och cyklade sen till cajsa där jag spenderade
resten av dan. 
Just nu sitter jag och tittar på The Last Song clips med tårar i ögonen....




-S-



  

Postat av: ELIN

svar: haha, nej min tränare emelie var det jag menade, miss engman ;)

hahahahah!<3<3

2010-06-21 @ 21:31:21
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin