FINALLY!

HELLO!
Äntligen, efter typ 5 dagars letande efter en data att låna fastnade mina ögon på pappas och jag blev kär....aah! Haha, nej men jag har blivit galen att jag inte kan uppdatera min blogg ibland. som nu när jag har varit borta hela veckan. vill ni höra lite om det? vare sig ni vill eller ej så kommer jag att berätta så de som inte vill höra kan kolla på äldre inlägg ;)

tisdag, onsdag & torsdag hos farmor
i tisdags gick jag upp klockan 6 (tror jag om jag kommer ihåg rätt...) för att sedan åka på ,tillsammans med erik och william, vägarna till falun. vi kom fram till falun runt halv elva och sa hejdå till erik som sedan fortsatte upp till leksand på ett möte och sa hej till farmor och uffe som vi sedan följde med till det stället (som kallade sig själva för café, bed & breakfast, camping, bad, utsällning & loppis. blev lite misstänksam som när johan glans sa: "jag litar inte på ett företag som gör både shampoo och bearneisesås." samma sak här, fast med mina ord: "jag litar inte på ett ställe som både har camping, cafe, b&b, utställningslokal, badstrand och loppis.") där de hade sin husvagn. där stannade vi i tre hela långa, tråkiga dagar och tre hela långa & äckliga nätter som jag och william spenderade i ett hus på campingen som stank och hade läskiga fläckar och döda insekter överallt. uuuuusch! jag var så glad när tordagen kom och vi skulle åka till pappa. inte för att jag ville åka ifrån farmor men för att jag ville sova i en bekvämare säng som stod på marken! :)
torsdag, fredag & lördag (hittils)
i torsdags var det tillräckligt varm för att grilla här ute i örebro på pappas torp där vi är nu. vi grillade kyckling och till det hade vi sallad för pappa orkade inte göra potatisgratäng och klockan var redan så pass mycket. iallafall, jag fick då min födelsedagspresent av pappa vilket var ett jättekul kamerastativ där man kan vrida benen hur som helt så den kan sitta på ett räcke t.ex. tackar pappa :D
igår var det inte så bra väder så vi satt mest inne men idag åkte vi härifrån i ett par timmar. vi åkte först hem och duschade eftersom det inte finns en dusch här. sedan gick vi ut på stan ett litet tag och köpte jordgubbar och handlade på klippet. sedan gick vi till lokalen för att fixa - ja inte jag då - william elgitarr ;)


nu är klockan tjugo i sju och vi ska snart börja med middag och lite så. sedan blir det efterrätt också :thumpup:
vilken efterrätt står längst ner i det högra hörnet av inlägget om ni är intresserade!

byebye ♥


-S-







jordgubbar med vaniljkesella :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin